ریبون کارت پرینتر فارگو و مواد مصرفی پرینتر کارت

مواد مصرفی دستگاه های چاپ کارت مانند ریبون کارت پرینتر و کارت خام PVC و غیره

ریبون کارت پرینتر فارگو و مواد مصرفی پرینتر کارت

مواد مصرفی دستگاه های چاپ کارت مانند ریبون کارت پرینتر و کارت خام PVC و غیره

نمایندگی فارگو

ادعای نمایندگی فارگو

احتمالا بارها با فروشندگان گوناگونی مواجه شدید که خود را نمایندگی فارگو اصلی معرفی می‌کنند. این شرکت‌ها محصولات گوناگون برند HID را به فروش می‌رسانند و حتی خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند. اما تفاوت کجاست و کدام شرکت وارد کننده‌ی اصلی محصولات فارگو است؟

ماجرای کارت پرینتر FARGO C50 و نمایندگی ها

کارت پرینتر فارگو C50 به دلیل محبوبیت بسیار زیادی که دارد، خیلی زود در انبار شرکت های فروشنده به اتمام موجودی می‌رسد. با این حال یک شرکت معتبر عرضه کننده باید بتواند مواد مصرفی محصولی که به فروش می‌رساند را نیز در اختیار مشتری قرار دهد.

در مدت 1 ماه گذشته چندین درخواست از سوی مشتریان شرکت و کاربران سایت داتکو مطرح شده مبنی بر اینکه کارت پرینتر فارگو C50 را از یک به اصطلاح نمایندگی فارگو خریده‌اند ولی آن شرکت نتوانسته ریبون دستگاه C50 را به آن ها عرضه کند.

چاپ کارت و انواع دستگاه‌های مختلف آن ممکن است کاری پیچیده به نظر برسد و سر در آوردن از آن ها برایتان سخت و طاقت فرسا باشد.

متاسفانه برخی افراد با سوءاستفاده از عدم اطلاعات کافی مشتری در زمینه کارت پرینتر فارگو و با ادعای نمایندگی اصلی، اقدام به فروش دستگاه های FARGO C50 در تهران و شهرستان ها نموده اند در حالی که مواد مصرفی این کارت پرینتر را موجود ندارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.